Veelgestelde vragen2020-09-17T13:06:31+01:00

Veelgestelde vragen

Registreren

Is aanmelden gratis?2020-09-17T10:30:54+01:00

Je kunt je helemaal gratis als product tester. Na je aanmelding ontvang je automatisch een bevestigingsmail en krijg je toegang tot het productaanbod. Ook wordt je per email op de hoogte gehouden van nieuwe producten.

Kan iedereen zich aanmelden?2020-09-17T10:30:36+01:00

Ja, iedereen kan zich als product tester aanmelden. Echter zijn wij wel op zoek naar mensen met een serieuze instelling die kritisch zijn en constructieve feedback kunnen geven. In de gevallen dat er om feedback wordt gevraagd verwachten we een eerlijke mening van onze product testers.

Hoe word ik lid?2020-09-17T10:33:38+01:00

Je kunt je gemakkelijk registreren via de website. Hier vind je het registratieformulier. Nadat je deze hebt ingevuld ontvang je een bevestigingsmail om je registratie te voltooien. Hierna heb je direct toegang tot het platform en kun jij je aanmelden voor de beschikbare producten.

Wat wordt er van mij verwacht?2020-09-17T10:35:25+01:00

Van onze product testers verwachten we een eerlijke, kritische en constructieve houding. Er zijn geen kosten verbonden aan deelname, maar we verwachten wel dat je het serieus neemt.

Hoe word ik producttester?2020-09-17T10:38:26+01:00

Om producttester te worden dien je je allereerst te registreren. Daarna heb je toegang tot de actuele testproducten. Vervolgens kun je je aanmelden voor specifieke producten. Als er nieuwe testproducten bijkomen dan brengen we je hiervan op de hoogte. Ben je geselecteerd, dan krijg je het product vaak thuisbezorgd om te testen.

Ik heb me geregistreerd, maar heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?2020-09-17T10:39:51+01:00

Als je er zeker van bent dat je het juiste e-mail adres hebt opgegeven, controleer dan je spam-box/ongewenste mail. Het is ook mogelijk dat jouw inbox helemaal vol zit. Probeer daarom wat oude e-mails te verwijderen. Werkt dit allemaal niet, registreer je dan opnieuw. Mocht je binnen 1 dag geen bevestigingsmail hebben ontvangen, neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Producten Testen

Moet ik betalen voor de producten?2020-09-17T10:40:25+01:00

Voor de producten hoef je niet te betalen. Nadat je ze getest hebt mag je de producten houden.

Hoeveel tijd kost het?2020-09-17T10:43:28+01:00

Je bent er niet heel veel tijd aan kwijt. Als je hebt besloten dat je een bepaald product wil testen, dan moet je daarvoor het aanmeldformulier invullen. Dit kost hooguit 2-3 minuten. Indien je bent geselecteerd dan krijg je automatisch bericht. Het testen van producten is afhankelijk van de mogelijkheden van het product. Soms ben je er enkele minuten aan kwijt en soms duurt het wat langer om alles goed te testen en beoordelen.

Wat kan ik verwachten qua producten?2020-09-17T10:44:02+01:00

Het aanbod aan producten is erg gevarieerd. Van sneakers tot koffiezetapparaten en batterijen.

Kan ik mij overal voor aanmelden?2020-09-17T10:45:30+01:00

In principe wel. Soms is het raadzaam om je aan te melden voor producten die jij interessant vindt. Maar als je denkt dat je een bepaald product ook prima kunt testen zonder dat je er veel interesse voor hebt, dan is dat ook mogelijk. Achteraf kun je het product natuurlijk altijd weggeven aan een vriend of vriendin.

Waarom heb ik nog geen product ontvangen om te testen?2020-09-17T10:46:40+01:00

DeTestClub is een vrij grote community met veel leden en meestal is er een limiet op het aantal producten per test dat beschikbaar is. Om je kansen te vergroten is het raadzaam om je voor zo veel mogelijk producten aan te melden en zodra er nieuwe producttesten zijn je daarvoor direct aan te melden.

Mag ik negatieve feedback geven?2020-09-17T10:47:20+01:00

Wij verwachten dat je eerlijke feedback geeft. Dus ook als je een product niks vindt is dat erg belangrijk om door te geven.

Verlaagt een negatieve review mijn kansen om te worden geselecteerd voor een volgend product?2020-09-17T10:47:46+01:00

Zeker niet. Wij verwachten een eerlijke en kritische houding van onze producttesters. Een negatieve review heeft daarom geen invloed op de selectieprocedure bij een volgende producttest.

Ik ontvang geen e-mails wanneer er nieuwe testproducten beschikbaar zijn. Wat moet ik doen?2020-09-17T10:50:05+01:00

Controleer allereerst in jouw account of daar het juiste e-mailadres staat genoteerd. Klopt het e-mail adres? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Hoe geef ik feedback over een product?2020-09-23T14:58:21+01:00

Feedback geven over een getest product is alleen nodig als bedrijven en/of merken hierom vragen. Het kan voorkomen dat er geen feedback wordt gevraagd door bedrijven. Indien er om feedback wordt gevraagd dan zal de aanbieder van het geteste product jou hier instructies over geven.

Selectie

Vind er selectie plaats?2020-09-17T12:00:27+01:00

Ja, meestal wel. Er melden zich namelijk meestal meer mensen aan dan dat er plek is. Soms is de selectie op basis van loting en soms worden producttesters geselecteerd op basis van de antwoorden die ze geven op de vragenlijst voor de aanmelding.

Heeft iedereen gelijke kansen om geselecteerd te worden?2020-09-17T12:01:02+01:00

Dat ligt eraan of er selectie plaatsvindt en wat voor soort selectiemethode er dan wordt gehanteerd. Indien er selectie plaatsvindt op basis van loting dan heeft iedereen gelijke kansen. Wordt er geselecteerd op basis van het profiel van producttesters dan ligt dat iets anders. Het profiel wordt opgesteld aan de hand van de antwoorden die je geeft bij de aanmelding voor een product. We kijken daarna welke profielen het beste aansluiten op het betreffende product en maken op basis daarvan een selectie.

Ik ben geselecteerd, maar heb nog niks ontvangen.2020-09-17T12:01:29+01:00

Als je bent geselecteerd en je hebt na 4 weken nog niks ontvangen, controleer dan allereerst of je het juiste adres hebt opgegeven. Is dit in orde? Check dan of er in jouw regio vertragingen zijn bij de post. Als dit allemaal in orde is, neem dan contact met ons op.

Kan ik iets doen om geselecteerd te worden?2020-09-17T12:01:50+01:00

Selectie vind plaats op basis van loting of op basis van de antwoorden die producttesters geven bij het aanmelden. In dat laatste geval worden er producttesters gezocht die het beste passen bij het betreffende product. Het is dus niet mogelijk om je selectie te beïnvloeden.

Account

Overig

Ik heb een andere vraag2020-09-17T12:16:58+01:00

Staat jouw vraag hier niet bij? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Ga naar de bovenkant